Note : This Product is available only in karachi, cannot be deliver out of karachi.
How to Whip “Whipy Whip Cream” Properly
Reviews (2)
2 reviews for Whipy Whip Cream (For Karachi)
Rated 5 out of 5
Humaira –
Thank you sir for a brief discription , jo cream bavh jaye whip karnay k baad usko kesay save karna hae or wo kitnay din tak theek rahay gi fridge main ? Secondly jo cream box main he hae non whipped us ko wapis freeze kar dain ???? Coz I m the only at home jo cream khati hae mujhe tau sirf 2 cup cakes pe lagani hae
admin –
Ji use karne k bad freeze kar den isi trah use karte rahen.. 2 to 3 month chal jata hai agar sahi pack kr k freeze kia to ziada bhi chal sakta hai ..
admin –
yes wapis freez karden. expiry box per mention hoti hai ..
Humaira –
Thank you sir for a brief discription , jo cream bavh jaye whip karnay k baad usko kesay save karna hae or wo kitnay din tak theek rahay gi fridge main ? Secondly jo cream box main he hae non whipped us ko wapis freeze kar dain ???? Coz I m the only at home jo cream khati hae mujhe tau sirf 2 cup cakes pe lagani hae
admin –
Ji use karne k bad freeze kar den isi trah use karte rahen.. 2 to 3 month chal jata hai agar sahi pack kr k freeze kia to ziada bhi chal sakta hai ..
admin –
yes wapis freez karden. expiry box per mention hoti hai ..
Dr ayesha –
Good